Followers

budok SETAN !


DANIA MOHAMMAD


weyh budok ! mu egad mu star ngad ke ? mu egad ket ek ! se skola SMKSS ek . dok wahi mu ngan adekadek mu ork ! kes mu lake koloh jadi TERCEMAR ! ala bale . mu BODO ! mu BODO ! aku FUCK lha mu SETAN GEMOK ! SETAN GEMOK ! mu nem dok reti malu ke hah ? doh lha GEMOK ! . pahto , wak banyak kes pulok ! . mu BODO kali ! sunggoh pom ! erggghh !! bakpe mu gy ngadu ke MASLOW sal AMIRUL HAKIM terajang mu ? hah ? mu tuh dok aw bende . bukan ye wak ke mu bodo ! kawan ye hok duk lakang ork wak ! bodo ek ! ~ jangan gok nok nuduhnduh ! lepas kena TERAJANG ork , mule aa gy ngadu ke CIKGUCIKGU ! ezak~ezak . doh lha ekgy miro kena gantung koloh 2 minggu . ALA BALE ! kes mu lake ! kes mu lake lah  GEMOK !! 

AKU FUCK MU SAPA MATI LHA SETAN GEMOK !!

terime kaseh sebab bace . hee

No comments:

Post a Comment

budok SETAN !


DANIA MOHAMMAD


weyh budok ! mu egad mu star ngad ke ? mu egad ket ek ! se skola SMKSS ek . dok wahi mu ngan adekadek mu ork ! kes mu lake koloh jadi TERCEMAR ! ala bale . mu BODO ! mu BODO ! aku FUCK lha mu SETAN GEMOK ! SETAN GEMOK ! mu nem dok reti malu ke hah ? doh lha GEMOK ! . pahto , wak banyak kes pulok ! . mu BODO kali ! sunggoh pom ! erggghh !! bakpe mu gy ngadu ke MASLOW sal AMIRUL HAKIM terajang mu ? hah ? mu tuh dok aw bende . bukan ye wak ke mu bodo ! kawan ye hok duk lakang ork wak ! bodo ek ! ~ jangan gok nok nuduhnduh ! lepas kena TERAJANG ork , mule aa gy ngadu ke CIKGUCIKGU ! ezak~ezak . doh lha ekgy miro kena gantung koloh 2 minggu . ALA BALE ! kes mu lake ! kes mu lake lah  GEMOK !! 

AKU FUCK MU SAPA MATI LHA SETAN GEMOK !!

No comments:

Post a Comment